Tuesday, May 21, 2013

Home design

Ahoj všem, 

toto téma sem píšu proto, že si chci změnit ložnici a taky sem dát pár tipů vzhledů bydlení, které se mi moc líbí:)
Jedná se o naši ložnici s přítelem. Přestěhovali jsme se teprve před pár měsíci. V ložnici máme velkou bílou vestavěnou skřín, postel, malou komodu se zásuvkami a dvě poličky. Je menší, ale na spaní akorát:) Byt máme 3+kk, takže většina činností probíhá v obýváku, který je spojen s kuchyní a taky s východem na zahrádku. 


Zkusila jsem tak jednoduše nakresil pokoj...





Stěna za čelem postele je taková meruňková, jinak klasicky světle hnědé parkety a jinak tam nic barevného už není.
Potom bych určitě zrušila poličku nad lampičkou, je totoálně nevyužívaná a hlavně, když už ležíte v posteli, ani na ní nejde dosáhnout:D Ještě když je tak blbě v rohu...(vymysleli původní majitelé). Ta lampička je taky moc vysoko, takže vypínání je docela namáhavé:D
Vše bych to zrušila a dokoupila noční stolek, který by se dal mezi postel a okno a na to bych postavila normální stolní lampičku  (fialkovou?:)..
Další polička je z našeho pohledu, ale asi ještě jednou tak velka, jak ta kterou vidíme a taktéž nevyužívaná:D. Nevím, možná by se na ní hodily rámečky s fotkami, ale je to moc sentimentální, spíš se mi tyto věci líbí v obýváku. Ta delší polička také není uprostřed stěny,ale jde takto divně z rohu. Pod ní totiž byl psací stůl, který jsme odšroubovali a zůstala tam komoda se zásuvkami. Na té stojí kytička :) -první a jediná dekorace v ložnici:D.
Chci tento spící pokoj více zútulnit. Moc se mi do ložnice líbí klidná fialková barva, něco jako takový ten fransouzský levandulový styl, jestli víte.. :) 




Jako první jsem chtěla přebarvit tu oranžovou stěnu, buď na lehce fialkovou, nebo by se mi líbila i nějaká tapeta, například.. různé motivy květin , nebo nějaké samolepící dekorace na zeď, viděla jsem jich plno. Třeba i nějaké pěkné nápisy na zeď:) 






Něco na tento styl by se mi líbilo, každopádně se budu taky rozhodovat na základě doplňků, kdyby jich bylo víc, pak je zbytečné dávat na zeď něco přeplácaného, takže bych volila akorát vymalování stěny. Ale ten nápis je moc krásný:)

Jako další /pro mě důležité/ věci, bych chtěla nějaké závěsy, krásně zútulní místnost a také postel plnou polštářků! 


Potom rozhodně dekorace všeho druhů, chce to vybrat jich akorát, abych si pak nepřipadala jak v obchodě s doplňky do domu:D




   


Nějaké ty květinky, vázičky, svíčky se mi moc v ložnici líbí:) Každopádně, teď se teprve poohlížím po věcech, které by se mi v ložnici líbily, takže až ji budu mít komplet zařízenou- podle svého gusta, ráda sem o ni napíšu článek, popř.kde jsem co nakoupila, aneb info pro ty, které čeká podobná rekonstrukce ložnice:)

A na závěr pár ložnic, ze kterých se mi vždy něco líbí.. Buď je to krásná jednoduchost, spojení s přírodou, útulno, atd. :) První obrázek popisuje můj vztah k posteli -miluji ji a ona mě:D, aneb čistá, útulná, měkkoučká a jednoduchá ložnička s výraznějšími doplňky - v osvětlení:) Lustr je moc krásný!





Na tomto obrázku se mi líbí spojení bílé a tmavší hnědé, také krásně jednoduchý. Možná bych vynechala dekoraci na zdi, ikdyž neříkám, že by se to někomu nelíbilo. Plus nějaká zelená rostlinka by tam vypadala hezky, ale možná je na protější straně pokoje, ze které se díváme, těžko říct:)





První- plno světla, opět se opakuje bílá, hnědá a už tam mají i kytičku:) Moc kráné!
Druhý- ty polštářky!, opšt podobné barvy, kobereček, obrázek nad postelí! :)
Třetí- už je takový dost "princezničkovský", ale i tak má něco do sebe, hlavně ta postel!, věci okolo už mě moc hezké nepříjdou, zvolila bych spíš jednodušší prvky a hlavně jiný závěs. 




První- možná zbytečně moc velký pokoj, ale neříkám, že bych se tam krásně nevyspala
Druhý- díkybohu za ty kytku! jinak je to na mě možná moc chladné, ale kdyby někdo měl takovou ložnici, určitě bych mu ji pochválila
Třetí- asi jsem nějak vysazena na tu tmavší hnědou a bílou:D a přírodní prvky/ materiály, možná bych ji měla zakomponovat aji do té naši budoucí ložnice:) uvidíme..



Tak doufám, že Vás nějak můj článek o ložnicích zaujal:) Já se moc těším až se do předělávání pustím a doufám, že nejklidnější místnost v bytě budu mít taky tak ukázkovou jako na některých fotkách, které jsem při surfování na internetu našla! :)
A jak je na tom Vaše ložnice/ pokoj, jste s ním spokojení? Plánujete také nějakou rekonstrukci? Mě tyto věci moc baví a doufám, že se jim jednou budu věnovat profesionálně:))



Bow kiss* 













No comments:

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!